Monday, September 18, 2017

sixt to go

Cu niște timp în urmă, TripAdvisor îmi confirma că am vizitat 36 de țări (inclusiv România). Acum ar trebui să le renumăr 'de mînă', mi se contorizează numai orașele. Sau, mă rog, localitățile. 
Ceea ce e ok. Deși, în ultimii trei ani, n-am bifat nici-o țară nouă, am înmulțit 'localitățile'. Am pus pe listă locuri ca Pățăligeni, Mitocul Bălan, Orbic și Goșmani. Însă tot n-am ajuns, încă, la Zugreni, o insulă în mijlocul Bistriței foarte montane - de care am povestit aici. (Am avut o zvîcnire, atunci, la o zi sau două după ce. M-am urcat în mașină și am luat-o spre Bicaz - dar, în centrul orașului, văzînd semne de furtună spre nord-vest, am luat-o la stînga, spre Lacu Roșu. Bun așa, am făcut Cheile Bicazului, în sus și-n jos, pe o ploaie torențială cu bulbuci. Asta provocare !)   
Dar o să ajung.


Poate cu SIXT Rent a Car - pentru că, după alte cîteva ture pe dealurile Moldovei, printre măgăruși, dar și printre alte mașini (4x4 mostly) cu număr de București, Piul va fi zob, va avea nevoie de catalige.


SIXT New Kopel este prima companie de leasing operațional din România și una de top din industria auto locală, unică prin ceea ce oferă – toate serviciile sub același acoperiș: leasing operațional (www.sixtleasing.ro), rent a car (www.sixt.ro), vânzare de mașini SH (www.sixtsh.ro), vânzare de mașini noi (www.opel-unionmotors.ro), precum și service auto (www.union-motors.ro).


new kopel logo
Din dorința de a promova România mai puțin umblată și uimitoare prin ceea ce are de oferit turiștilor români și străini, SIXT New Kopel a lansat în 2016 #AlwaysYesToRomania. Este o provocare adresată românilor și turiștilor străini de a descoperi locurile mai puțin umblate ale țării. Așadar tot ce ai de făcut este să spui Always Yes! experiențelor de care poți avea parte pe tot întinsul țării și să descoperi România așa cum este ea. Nu adaug, aici, calificative referitoare la România așa cum este ea - vi le adăugați singuri, în funcție de starea de spirit :)
Puteți citi mai multe despre această inițiativă uite-aici: http://www.newkopel.ro/ro/alwaysyestoromania - sau urmărind clipul video de mai jos.

No comments :

Post a Comment